Support efter dina behov

Support efter dina behov

Med vår tjänst för support övervakar vi systemet och ser till att så att ni hela tiden har en fullt fungerande drift. Med vår flexibla tjänst kan ni själva välja vilken nivå av support ni är i behov av.

Service

Service

Med vår tjänst för service har vi full övervakning över produkternas status och upptäcker avvikelser när de uppstår. I samråd med våra kunder skickar vi ut tekniker om någonting behöver bytas ut och vi kommunicerar med boende och bovärd.

Felanmälan

Felanmälan

Ibland händer det saker med tekniken. Kontakta oss så ser vi till att snabbt hjälpa dig.

 

Felanmälan görs här.

Kontakta support:

Vid allmänna supportärenden:
Telefon: 019-25 21 66
E-post: support@ecoguard.se

 

måndag-fredag kl. 08.00-16.30.

 

För uppdatering av prislistor i Curves,
kontakta drift@ecoguard.se

 

Kontakta service:

Vid pågående serviceärenden:
E-post: service@ecoguard.se

 

 

måndag-fredag kl. 08.00-16.30.

Frågor & Svar

Vad innebär de olika benämningarna för leveransbestämmelser?

I leveransbestämmelser IML 2009 (bilaga 2) hittar du förklaring av garantivillkoren inklusive EcoGuards respektive kundens åtaganden. 

Hur gör du en felanmälan?

Fyll i formuläret för felanmälan så hjälper vår supportavdelning dig att åtgärda problemet. Formulär för felanmälan hittar du längst ner på sidan.

Vad ska man tänka på inför kontrollavläsning eller mätarbyte?

Beskrivning av fel, serienummer på mätare, lägenhetsnummer och eventuellt foto.

Ladda ner dokument

Gör din felanmälan här: